Livsnjutaren!

2010-05-23 @ 15:26:57
Det känns som att jag äntligen kan börja blogga på riktigt nu igen! Photoshop är fixat igen (efter mycket om och men) så nu kan jag ju passa på att visa lite "riktiga" bilder på min lilla pruttomobil!
Idag är det exakt en vecka sedan han fick flytta hem till mig, dock känns det som att han har varit här minst ett år! Han har redan blivit större, och varje dag bjuder han på nya egenskaper. Dock har han lite svårt att lära sig vissa saker.. som t.ex. att han ska bajsa och kissa i bajslådan och inte ligga där och sova..

Nu har han dock börjat lära sig det, och idag skulle vi egentligen ha släppt ut honom för första gången på nedervåningen av buren där det är gräs, men tyvärr var inte vädret på våran sida idag, så det får bli imorgon kanske! Kan skriva mer om honom lite senare.

Mamma kallar honom i alla fall för livsnjutaren, och det kan man nog faktiskt avgöra av de här bilderna på honom! :)








Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket :D.



Och så himla söt kanin!! :D

2010-05-23 @ 15:37:30
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: simone

underbart söt :D

2010-06-03 @ 10:37:55
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0