Flicka

2010-05-26 @ 22:27:40

 

Filmen "Flicka" är en av mina favoritfilmer. Nog för att det är en hästfilm, så har den en riktigt bra handling, och skådespelarna är kanonbra! Idag såg jag att det fanns en tvåa till denna kanonfilm, så jag tänkte "wow, en fortsättning, vad kul!" Men nejrå.. jag är riktigt jäkla arg. Tvåan är så jäkla pinsamt dålig så det bara fiser om det. Skådespelarna är så kassa, och handlingen har blivit helt urflippad så jag vill bara gå och dö..

Jag hatar när det görs uppföljare till kanonfilmer, som sedan ändå bara blir helt jäkla kassa, with no meaning.

Fan för det. Nu blev min onsdag förstörd. Hihi.



Kommentarer
Postat av: smäm

åh, den måste jag nästan ta och se. är lite hemligt kär i tim mcgraw!



angående ringen så fick jag den i avskedspresent av en vän i england när jag flyttade hem till sverige förra sommaren. tippar på att den är köpt i england någonstans. visst är den fin!

2010-05-27 @ 00:16:41
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0