Två saker jag ser fram emot nästa vecka.

2010-03-04 @ 20:11:26


Bilder lånade från Posh24 & blondinbella


Amagad finally! Svenska Hollywood fruar drar igång igen med en andra säsong. Vem har INTE missat det?! Inte jag i alla fall! Jag grät när första säsongen tog slut & nu är jag redo att möta de tre nya fruarna. Maria från första säsongen kommer också vara med, därför är hon med på bilden. Wooho! Jag längtar efter att se om de nya fruarna har någon ny härlig dialekt man kan gå omkring och härma i skolan, som vi gör just nu. Ah jag längtar i alla fall!

Sedan har väl ingen missat att Blondinbella och Tyra ska starta en egen talkshow? Fast på nätet dårå. Jag längtar då till det med! Blondinbella har jag sett på tv några gånger, alltid lika rolig, alltid lika glad och oskyldig, go Bella! Sedan ska det bli kul att 'möta' Tyra också, hennes blogg har jag inte läst så mycket, men go tjej verkar hon vara!

Två anledningar till varför veckan inte blir helt förstör i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0