Lång dag

2010-03-19 @ 22:17:26
J u s t   n u   h a r   j a g   b i l d b r i s t ,
Som vanligt betyder fredagar låång skoldag. Från klockan 8.20 till 16.00 ska det lidas, och det är fasiken inte kul! Det enda roliga med dagen var fotolektionen, då vi fick börja fota digitalt i studio! Ska ta hem lite bilder som vi fotade från skolan så kan jag lägga upp dom på bloggen, för grymt kul hade vi, och det syns verkligen i bilderna. ;) Haha. awkward!

Efter skolan var det bara att bege sig mot stallet för veckans lektion, tyvärr så slutade det inte så bra för en i gruppen då några hästar rymde från hagen och sprang omkring utanför ridhuset, vilket skrämde slag på en av hästarna som kastade av sin ryttare. Hon blev helt förskräckt och valde att inte rida mer resten av lektionen. Jag fick kämpa på med den envisa fjordingen Lorrie, och jag lovar att mina armar är helt slutkörda.. Jävlar vilken envis häst som inte vill göra som man vill! Men det gillar vi :) Jag kan knappt lyfta armarna nu efteråt utan att de börjar skaka och ömma, haha.

Det blir nog till att gå och lägga sig tidigt ikväll, typ om några minuter! Imorgon ska jag rida långritt med mamma och hennes arbetskollega på islandshästar. Det ska bli intressant, jag är inte såå förtjust i islandshästar, jag gillar de mer större hästarna med stora steg. Men det blir nog intressant.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0