flickan.

2010-03-04 @ 19:47:41


Någon som har sett filmen Flickan?
Jag såg den idag, med Happy pruttandes i mitt knä, och jag måste säga att det var en riktigt konstig film det! Den hade väl ingen riktig handling eller hur man ska säga, det hände inte sådär jätte mycket intressanta saker. Flickan kunde inte bajsa och blir typ 'mobbad' av några äldre tjejer, typ 11åringar som redan haft sina första ligg. Okej, nu ska jag inte va så taskig.. eller aah.

Ändå tyckte jag att den var ganska söt ändå, men det hade kunnat hända lite saker i den. 3 av 5 toasts. Sen beror det lite på vad man har för filmsmak också. Jag tror att många där ute skulle dissa den här filmen totalt, men jag tycker inte att den var såå dålig. (Y)


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: ja alltså det är så jobbigt att blogg.se ska krångla hela tiden! Ja tack så mycket men något säger mig att morgondagen blir bättre :)

2010-03-08 @ 21:51:06
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0