En plats där jag hör hemma.

2010-03-02 @ 20:14:18

Det var så fruktansvärt kul idag. Kombikurs alltså. Har inte ridit sen i sommras, så det märktes att mina lår gottat åt sig en del under tiden. FYF*N vilken träningsvärk jag fick från fredagens första ridlektion. Kunde seriöst inte gå normalt, och mitt arsle var så jävla ömt att jag knappt kunde sitta normalt heller. Dagens kurs var också något.. ja vad ska man säga. Min hållning i hoppningen var sämst, jag kände mig som en hösäck. Just nu är min rygg asöm den med, och mina vader och lår ska vi inte ens prata om. Irina tvingade oss att ha "ståuppihoppsits"-tävling. Jag vann inte, såklart. Stackars häst som fick bära runt på mig under 2 långa ridpass.. Stackars Pelle.. :)

Var i stallet till halv sex idag, räkna med att jag kommer s o m n a   t i d i g t idag!



Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tycker du ska va nöjd, du är ju duktig!! =D

2010-03-02 @ 20:19:35
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: ja idag har det faktiskt vart underbart väder!! =D Hmm typiskt, hoppas våren kommer till dig med snart =)

2010-03-03 @ 22:42:01
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0