Bad day

2010-03-29 @ 17:58:15
I d a g   ä r   v e r k l i g e n   i n t e   m i n   d a g , utseendemässigt..
..då menar jag inte att jag på något sätt har haft otur eller liknande, det känns bara inte som min dag alls. Det började väl i garderoben i morse, när jag skulle ta på mig mina kläder.. hittade INGENTING att ha på mig, så jag fick ta en ful tubtopp och mina fula byxor och pallra mig iväg till skolan i alla fall.

När jag kommer till tåget, frågar jag mig själv varför jag inte fan tog vårjackan på mig & varför i h*lvete jag tog på mig mina fula vinterskor när det för en gångs skull är 3+grader ute. Jahopp, där sjönk mitt humör ännu mer. Sedan ville inte håret sammarbeta imorse, så det fick bli en ful  & fettig knut.. jete keul.. (N)

Trots den dåliga dagen så har mitt humör i alla fall varit som vanligt. Galen, som vanligt & det märker mina klasskompisar. Men förutom att jag kände mig extremt ful idag så var dagen helt okej.. Imorgon har jag bestämt mig för en snyggsnygg dag.. om jag orkar dvs.

Have a great day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0