Åååh, är mitt liv över nu?

2010-03-04 @ 10:36:18
V e m   f a n   d r o g   u t   a n t e n n e n   t i l l   t v   a p p a r a t e r n a ? !
Det här händer lite då och då där jag bor, har ingen aning om vad som händer men när man sitter mitt uppe i ett program så bah POFF, blir tvrutan blå på varenda kanal! Vilken jäkla tur att det inte var Bondi Beach som gick på tv, då hade någon farit illa, riktigt illa.. Vad ska man göra nu?

Det blir till att vara hundvakt idag åt Happy, och det hade jag helt glömt bort fram till igårkväll, så tyvärr blev det att avboka en dag på stan med Jaccie. Men jag gråter inte för det, Happy kommer ju! Sen åker jag ändå till Jaccie lite senare ikväll, och då är det tydligen pingiskväll någonstans. Förhoppningsvis kommer vi iväg till stan imorgon istället. Jaja.. nu får jag försöka hitta något roligt att göra så att tiden går fortare.. Uppdaterar lite senare!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0