Jag träffade på Legolas idag...

2010-06-29 @ 22:04:24

Har egentligen inget vettigt att berätta om dagen, eller någon annan dag..
Just nu spenderar jag sommardagarna på terassen och steker benen. (Y) idag var jag och mor till grovsopen och slängde lite kompost. När jag sedan skulle sätta mig i bilen, så kom Legolas från sagan om ringen gående förbi mig! Långt blondt hår, men dock såg jag inga alvöron..

Var ju tvungen att titta lite efter honom, men det resulterade i att jag slog i huvudetnär jag satte mig i bilen. Så bli inte förvånade om jag blir lite efterbliven eller något.. Det blev en ganska rejäl smäll. Haha.

Tomorrow ska jag se Eclipse med mina nära och kära vänner Jaccie & Sofie <3
kanske skriver mer imorgon, nu ska jag ta in kaninen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0