Wonderlam

2010-07-10 @ 12:55:03


Egentligen skulle jag ha varit hos min kära vän.. just precis nu.
Men vet ni vad? Min kära moder glömde bort mig, så hon åkte in och gjorde sina ärenden helt ovetande om vad hon glömt.

Nu är hon dock påväg hem, och jag ska bara göra iordning det sista sen så drar jag iväg en stund. Inget bloggande på en stund, men jag kände bara för att meddela det i detta helt onödiga inlägg med det lilla söta fåret vid sidan.

Haha, igårnatt satt jag föresten och gjorde en film om pungråttan.. Lite olika filmklipp på honom, och lite ascoola effekter. Filmen blev helt wonderbraa good! Haha.. nej okej.. inte direkt. Men jag har precis börjat lära mig Sony Vegas Pro 9.0 och jag måste säga att det är ett grymt program att arbeta med! Movie Maker kan slänga sig ut för ett stup, nu äre Vegas som gäller!

Wööh!

nej jag ska inte uppehålla er.. HEJDÅ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0