Satellite Heart

2010-07-03 @ 00:11:52


Det bästa jag vet kan vi ta någon annan gång, men det näst bästa jag vet är att sitta i ett flygplan och sväva över molnen. Jag har gjort det några gånger, och den bästa av dom var när jag skulle flyga från Sverige till Canarieöarna. Vädret i Sverige var verkligen skit, tjocka gråa moln med regn som hotade att falla. Men stunden då vi bröt igenom molnen var helt fantastisk! I december blir det dags igen, och om jag ska vara ärlig, så längtar jag nog mer till själva flygturen än semestern på Lansarote.



Jag har egentligen många högsta drömmar. Men en av dom är att få snorkla bland en massa koraller och fiskar, samt att få bada med delfiner. Redan på tvskärmarna känner jag en pirrande känsla när jag ser bilder och videor från just snorklingar, eller naturprogram på Animal Planet. Haha. En dag ska jag minsann göra det till verklighet.

D e t   ä r   h ä r l i g t   a t t   d r ö m m a .



Kommentarer
Postat av: Jacqueline

det bästa du vet är ju mig!:D

2010-07-05 @ 23:09:05
URL: http://jacquelinear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0