J*vla f*cking b*js dag alltså.

2010-07-19 @ 14:04:38
Egentligen borde sånt här kanske vara lite privat, och inte skrivas hur som helst i en blogg. Men nu har jag fått så jävla nog så det inte är sant!

Nu opererar jag mig till kille för i helvete! Nej okej... men det jag snackar om är den där himla Mr lingonveckan som så underbart kommer på besök en gång i månaden. Den totalförstörde min dag alltså! Har nog aldrig haft såhär ont i magen innan, och ändå har jag receptbelagda tabletter som ska hjälpa. I morse tog jag min kära livräddande tablett, så jag trodde jag skulle slippa den värsta smärtan, men när jag och Jaccie var påväg in till Stockholm så höll jag nästan på att dö.. S E R I Ö S T . Ingen jävel förstår nog hur det känns att vara i mina skor, ingen jävel kan klaga på sina ynka menssmärtor och få det att hindra dom från att t.e.x gå till skolan. För isånna fall. Varsågod, någon som vill byta för en månad och känna hur ett riktigt jävla helvete det kan vara?!

Jag försökte verkligen, men tillslut gjorde det så ont (nästan som att någon jävel stod och vred om min jävla livmoder tills den sprack..) att jag började kallsvettas och nästan höll på att svimma. Där fick jag nog, och bad Jaccie att ringa sin mamma som sedan kom och hämtade mig. Det resulterade i att Jaccie fick åka ensam in till Stockholm och göra det hon skulle, och jag är så jävla arg för att något sånt här ska behöva komma ivägen.
förlåtförlåtförlåtförlåt!<3

Såklart ska jag iväg och träffa Mr doktor och prata om dessa värdelösa tabletter. Men funkar inga andra tabletter så blir jag kille.
Så jaccie, jag kan ju förlåta dig på annat sätt då..?
Nu skrattar vi åt saken. Hahahaha!

Hejdå!

Nu tänkte jag titta på "The Runaways"


Kommentarer
Postat av: jacqueline

ja jävla skit tabletter :O men viktiagste var att du kom hem och fick vila =) vi får hitta på ngt i veckan iaf , =)

det löser sig u will se =)



mohahha ;D

2010-07-19 @ 23:07:06
URL: http://jacquelinear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0