Dagens..

2010-02-24 @ 21:03:14

Dagens humör: Trött.
Dagens mående: Helt okej! :)
Dagens borde: Haha.. skriva på min svenska uppsats som ska in på fredag.. men jag har kommit en bit så jag tycker att jag förtjänar en paus.
Dagens frisyr: En ful fläta fick det bli idag! Bad Hairday..
Dagens smink: Foundation, rouge och mascara.
Dagens klädsel: Linne, tröja & jeans. Lite basic!
Dagens planer: Sova. ;)
Dagens materiella vill ha: Ett par skor... <3
Dagens fundering: När vintern ska lämna oss
Dagens beroende: oj.. no idea! :o
Dagens tråkigaste: läxorna som måste göras.. :/
Dagens längtan: LOVET! fyfan vad jag ska sova..! Och fyfan vad jag ska göra om min header! Jag har sådan ångest över att den är så ful. Att jag är så ful på den! Haha!
Dagens superlängtan: Fredag! Då jag finally ska börja rida igen! ÅÅH vad jag har saknat, efter 6 månader! Woh! ;o
Dagens tidning: åh.. fick väl bli den gamla vanliga dagstidningen.
Dagens låt: "Han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna.." Haha. Fråga INTE!

Blir nog inte så mycket till uppdatering nu, men nästa vecka då jag har lov ska jag dra igång med min nya header. Jag tror jag vet hur den ska se ut.. bara tror..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0