Bilder från Redigering

2010-02-25 @ 21:14:43

Uh Ah Ih Öh!
Dagen har varit så himla inte rolig alls. Tråkiga och långa lektioner, och även om vi slutade vid två så blev inte dagen bättre då jag var tvungen att sitta kvar med Matilda och redigera vårat samhällsprojekt. Det sket sig ganska mycket, men förhoppningsvis blir vi klara till efter lovet. Annars blir Henrik inte glad.. Våra karaktärer i filmen är så grymt fula och oseriösa, och dessutom är det sån där torr humor som jag tror ingen annan i klassen än jag & the crue kommer att skratta åt. Vi lär skämma ut oss rejält! Mhm :)


jag kommer skämma ut mig rejält..
men det gillar vi!



förlåt Henrik, du kommer hata mig för evigt efter det här.
Men jag lovar, det är inte Henrik jag försöker efterlikna..! ehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0