Bella

2010-02-28 @ 16:32:59

Den här teckningen började jag med för ett bra tag sedan, och gjorde klart den för några veckor sedan. Det var ett tag sedan jag hade orken och lusten till att rita, nu vet jag inte vart de har tagit vägen. Men man kan ju inte tycka om det hela tiden. Då kanske man börjar undra varför jag går just Bild och Form linjen på gymnasiet, och den frågan har jag inte heller något bra svar till. Att rita är inte som någon speciell passion för mig, och jag bryr mig egentligen inte om kulörer, valörer och intensitet blabla. Det är typ de enda vi håller på med just nu i skolan, grymt jävla tråkigt om ni frågar mig..

S l u t  p å  g n a b b e t  n u  d å !

Här har ni en ill, inte riktigt nöjd, eller det blir jag aldrig helt ärligt. (Hon fick alien/hund ögon.. :( )
Gjorde en annan illustration idag också, den får ni se senare!
Ciao tills vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0