¿Cómo estás?

2010-12-21 @ 19:21:18

Efter typ för lång tid tar jag nu tummen ur röven och skriver lite.
Jag har haft en otroligt grym vecka nere på Lanzarote tillsammans med mamma, pappa & Jaccie. Vi hade världens bästa läge på lägenheten, typ 5 meter och plums så var man i polen, dock var inte sängarna så sköna, men det är dom väl aldrig när man åker utomlands?

Dagarna spenderades antingen i solen, eller ute i området. Andra dagen var vi iväg på en utflykt till Lanzarotes juveler. Där fick vi bland annat gå in och kika i Cesar Manrique's hus. Otroligt jäkla underbart fint. Den som inte vet vem det är borde ge sig själv en örfil och genast söka på google.

Orkar inte sitta här och skriva allt, för det är en ganska sisådär mycket. 1 miljon bilder har jag också som jag inte ens orkar lägga in på datorn, och mitt handbagage är fortfarande inte utplockat..
En hel del fina saker har jag fått med mig hem också. Men sånt kan jag visa någon annan dag.

Nu: fisa lite och sedan mata bumbelbiet :) Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0