Forbidden Candy

2010-08-30 @ 16:48:02




Jag har aldrig i hela mitt liv klarat av att ha godisförbud. Aldrig någonsin.. Jag har för mig att jag testade det någon gång när jag var mindre, men ett sådant godismonster som jag är så gick det ju inte lång tid innan jag bröt det. Nu hade jag faktiskt tänkt mig att försöka igen. Det är ju liksom en sådan grej som måste bockas av från "saker jag måste göra innan jag dör.." -listan. Så nu eller aldrig!

Dock tänkte jag bara köra någon/några månader, inte ett helt år, för det skulle jag aldrig klara av. Så från och med nu, hur mycket jag än suktar, så får jag inte äta godis!

Vi säger att mitt mål är fram till december någon gång, då jag åker till Canarieöarna.
D e t   b l i r   l ä t t   s o m   e n   p l ä t t !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0