Blondluvan

2010-04-09 @ 19:23:39
N u   ä r   j a g   h ä l f t e n   g u l h å r i g   o c h   h ä l f t e n   r ö d h å r i g :D
När jag kom till frisören så blev hon lite skeptisk när jag sa att jag ville bli blond igen, hon sa att jag absolut inte kommer få de resultat jag vill ha på en gång utan är tvungen att blondera i omgångar för att håret inte ska ta större skada av det. Så ja, det fick bli lite slingor nu första gången. Uppe på huvudet ser det väl ganska bra ut, men sen ska vi inte tala om hur toppparna ser ut. ; )

Jag har då i alla fall lovat mig själv att aldrig mer färga håret mer, utan bara tona det om jag ska bli mörkare, för efter min impuls att färga håret svart så har nu mitt hår blivit rött! Så snäll som min frisör var så gav hon mig en flaska silverschampo att ta med hem, för att få bort det värsta röda, och sen ska jag antingen komma tillbaka till henne igen om några veckor, (efter att jag har låtit håret 'läka' lite..) eller så drar jag i en egen slingblondering i underhåret som inte har fått så mycket färg alls.

Just nu lutar det väl mer åt de andra valet.. men om jag vill ha det någorlunda snyggt så får jag väl gå till frissan i alla fall.. haha! Imorgon får ni se resultat irl efter att jag har dragit i med lite silverschampo!




okej.. haha. Dåligt ritad bild, men tar kort imorgon efter shamponeringen! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0