Uppdatering av design

2010-04-04 @ 15:04:18



Sådär! Nu känns det äntligen någorlunda bra och jag kan ärligt säga att jag är rätt så nöjd med designen. Det är inte ofta jag blir det, för jag är extreeemt petig när det gäller designer, därför tror jag inte att någon annan skulle klara av att göra en design till mig, för jag skulle notera varenda liten grej..! Haha. Nu får den här designen sitta här ett bra tag, och nu ska jag ta tummen ur röven och bege mig ut i solen en stund! Syrran ropar, och jag skäms nästan när jag bara sitter här inne och hänger vid datorn.

Ni får ha det awesome idag! ;D
u p p d a t e r a r   s e n a r e   i d a g .

OBS, den nya designen kan dröja för vissa datorer!



Kommentarer
Postat av: J E N N Y

det blev riktigt snyggt!

2010-04-10 @ 16:26:28
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0