Kuckeliku

2010-04-01 @ 17:13:19
Ä n t l i g e n   l o v !
det här har jag väntat på i fyra veckor, och nu ska jag verkligen njuta. För första gången kan jag ta på mig min vårjacka, ja jag är jäkligt kinkig och går hellre ut med vinterjackan när det är under 5+ än att frysa pattarna av mig med min vårjacka. ;) Jag har nog aldrig varit såhär trött tror jag, känner för att bara lägga mig ner och sova på direkten, men för en gångs skull ska jag njuta resten av dagen. Kanske finally ta tummen ur röven och spela lite sims? :) mhm!

Eller varför inte bara sitta och titta ut genom förnstret och vänta på att få lite inspiration till att rita..?
nääh.. tror inte det funkar än..

Vad ska ni hitta på i påsk nu då? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0