MTV VMA

2009-09-14 @ 18:30:13


Inatt kunde jag inte stanna uppe på se på MTV Video Music Awards, men jag bölar inte för det. Har nu sett klipp och en massa bilder från galan & har lite blandade känslor om den. För det första var ju han Kayne West typ helt knorrig i bollen när han gick upp på scnenen och förstörde Taylor Swift's moment. Usch på dig Kayne!! Sen blev jag typ helt crazy när jag såg nya New Moon trailern, 20e november kommer betyda så enormt mycket för mig, inte bara för att jag ska se en helt underbar film, utan det blir också återträff med gamla klassgänget igen! <3 Nu var det några månader sedan vi alla var samlade, men nu känns det bra att tänka på att vi kommer att träffas snart igen. I miss you! :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0