Tjohihahaö

2009-09-07 @ 20:21:52


Det får bli en supersnygg bild från i somras. Puss och hej!


Ja hej här sitter jag och tittar på Tinas Cookalong.

Har precis gjort klart läxorna för idag och ska förbereda mig inför en lång skoldag imorgon, sömn är typ det som jag är i behov av mest just nu.. Nog för att jag sov i helgen en hel del, men det är ju inte klokt vad slutkörd man blir av ett hårt idrottspass med en sån där pall som man ska upp och ner på hela ti'n. Svetten rann & pulsen stod på 180slag i minuten.. Jisses!

Tjoherre gud, nu tror jag att jag ska se vidare på Tinas skills i matlagning & sitta här och wina över att jag inte har något vettigt att skriva om i bloggen. Tjolahej! :)


Kommentarer
Postat av: carin fotoblogg

sv: ja oke!

trevligt.

den va ox väldigt fin.!

2009-09-08 @ 18:49:40
URL: http://paonpinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0