snaaaart

2009-09-24 @ 20:38:01
Ååh, hej och hå..
Idag känner jag egentligen inte alls för att blogga, har ingenting i skallen som behöver skrivas ner. Den här dagen har varit soft, skolaa, plugg, fotouppgift + lite intjänade pengar. Kan det bli bättre?

JO ABSOLUT! Nu sitter jag här och bara längtar, för det är mindre än en månad kvar tills det är återträff med tjejligan igen. Åh herre min gu... hur ska jag överleva? WOAAH vad jag saknar mina korvar! Återträff med käk & Bio, som nu blivit en tradition (?) Förra året var vi och såg Twilight tillsammans, iår blir det New Moon. ÅÅH 20e november NUU!


imorgon blir det mer uppdatering!



Kommentarer
Postat av: Mari:3

SAKNAR ER ALLA KRONMUPPAR! D: <3

20 November, Here we come! <333333

2009-09-29 @ 14:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0