KanDee

2009-10-07 @ 12:22:28

En tjej som jag verkligen avgudar, när det kommer till att rita, är Kan Dee.

Hejhonärsåbrasåjagtypdör, och nu har hon startat sin egna shop på nätet där man kan köpa linnen & andra tröjor med tryck av hennes ASGRYMMA illustrationer. Heeeerreeeguuud! Jag förstår inte varför inte jag har gått och köpt något linne från henne, (skärpning Joss!) ja, jag får väl ta tag i det då! Hon är ju trots allt min idol? ;o

YOU GO GIRL! : D http://kandeeshop.se (bild lånad av Sandra (KanDee))



Kommentarer
Postat av: Mari

Aa, fan såg henne för aslänge sedan. ;o

Sedan lyckades jag glömma hennes bloggs namn!

Haha, lixom way to go mari (Y)vill oxå ha ett linne lr nåt.

Men I dont have money >:

2009-10-15 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0