Hejjagsugerpåattuppdatera

2009-10-03 @ 21:36:21
Hola Amigoos!
Ville bara tala om att jag inte lär uppdatera så mycket i bloggen en tid framöver. Ska jag vara helt ärlig så är jag rätt så less på det, haha! Men aah okej, lite uppdatering kan vi köra iallafall.

Idag var jag och mi familio i Ståckholm och shöppa löss, gjorde endel inköp av kläder, vinterjacka oh massa sådantttttt. Sedan for vi iväg till IKEA och köpte lite grejer till mitt rum, nu ska alla mina fula (</3) bandaffischer, konsertbiljetter und prisrosetter ner från väggarna och ner i en låda som ska ställas typ lääängst in i min garderob och aldrig mer få se dagens ljus, haha.. lite förändring måste ju ske ibland? Aja, till lite annat dåe.. skolan är toppen, pluggandet går toppen, mina vänner är toppen, typ allt är toppen?

aja.. see ya later!


Kommentarer
Postat av: Mari

Höhö, miss u. >:

2009-10-15 @ 18:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0