Vad jag saknar mest just nu.. (OBS hästigt inlägg!)

2009-10-20 @ 20:29:59

Nu tänkte jag dra fram några bilder från underbara minnen jag haft. Och dessa bilder är från de stunder jag saknar allra mest. Så det blir ett blödigt inlägg, (iaf för mig..) haha.

OBS råkar du vara en sån som irriterar dig på hästar? synd då..! för här kommer det nämligen en massa sådana! :)

Det jag saknar mest just nu är..

Favorit Jojisen på lägret 09.

 
Dagarna då vi badade med hästarna och sov över i stallet.


Team Brenton.


Voltige träningen inför sommaravslutningen 09.


Tjoandet i paddocken när tjurtanterna inte såg.


Hästen Gisza som jag fick låna i över en vecka (underbart!)



Stolt Nykvarns Ryttare!


Kattungarna som ploppade ut varje år.


Stunderna på hästryggen de varma sommardagarna.


Höjdhoppningen då jag och jojisen kom 3a.



Kommentarer
Postat av: sofie

Och vi saknar dig!

Matilda och jag ska kanske sova i stallet på lovet, vill du joina oss då? :D

Fast då sover vi i klubbhuset eller i sadelkammaren.

2009-10-21 @ 18:24:24
Postat av: sarah

saknar ridturerna till badet:( de va kul när vi red ihop:)

2009-10-25 @ 19:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0