Awesome!

2009-10-09 @ 21:20:47
Den här dagen har varit awesome!
Gick bara halvdag i skolan idag, eller knappt det. Så vi fick sluta ungefär 5 timmar tidigare än vad vi brukar, hur soft är inte det? Efter det drog jag och tjejorna till Subway och köpte med oss lite mat, för att sedan dra hem till Matilda och chilla och leka med kissarna. Vi satt typ i flera timmar(?) och bara pratade, sådär som vi tjejor är bra på att göra. Vi pratade om nästan allt mellan himmel och jord & kelade och myste med kissarna också.
Vid fyratiden var det dags att bege oss och jag tog som vanligt bussen hem, och väl hemma började jag göra iordning mat. SUSHII! Mh! Jag som nästan aldrig brukar laga mat, fick bra kritik för min sushi, awesome det med!

Imorgon bär det av till min bror vid fem tiden, då jag och syrran ska passa hans katter medan han är borta. Och innan det, ska jag vara hundvakt åt lilla happy igen! Helgen kommer bli grymt bra känner jag på mig.. och det betyder nog att det blir dåligt med uppdatering ;) but shit the same!


(bild på den allra första sushin jag gjorde, tillsammans med Linnea)



Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Åh taack så mkt :)

Har du gjort sushin sj? Grymt ju=)

2009-10-09 @ 21:43:23
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: JUNO

Så gott!

2009-10-09 @ 21:52:42
URL: http://jjuno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0