Akryl Målningar & Te.

2009-10-21 @ 19:13:55


Tjo Amigos! Den här otroligt spännande dagen har varit just precis spännande...
På förmiddagen bjöds det på redovisning från alla i klassen av en viss myt, och jag var så nervös att jag höll på att skita i brallan, (nej okej, inte så nervös, men nästan;). Det gick ganska bra känner jag, och det börjar kännas lugnare nu att redovisa inför klassen. GOA MÄNNISKOR ALLIHOPA ÄROM :)

Efter lunch hade vi bild med Karin alá jesus. Och det blev till att måla av en fruktskål med akryl och få det att se 'realistiskt' ut, eller ah, iallafall lite. Jag är absolut ingen målnings människa, har aldrig i hela mitt liv målat en tavla med akryl, men JÄKLAR VAD KUL DET VAR! Nu känner jag mig lite som Karin, fascinerad av hur färger kan skapa något så vackert.. haha ååhvadhögjagärjustnu. Jag kanske lägger ut en bild på målningen sedan när den är klar. Imorgon stannar jag i skolan några timmar och arbetar vidare med den nämligen (Y)

(slarvig redigerad bild på min fiina tekanna/kopp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0