Stress Stress Stress

2009-11-02 @ 17:09:45

Den här dagen har varit ganska bra, men eftersom att tågen hemma hos oss har börjat gå igen så tänkte jag åka just tåg hem idag, istället för att behöva vänta 2 timmar på min buss som typ bara går 3 ggr om dagen. Jag fick typ kuta till bussen som skulle ta mig till syd, och hann precis med den. När jag sedan ska gå av, åker bussen förbi och jag får ju total panik, men som tur är så var det inte bara jag som reagerade på att bussen åkte fel så han blev tillsagd och blev tvungen att vända en jävla bit bort. När jag väl klev av bussen hade 4 minuter på mig att köpa biljett i automaten. Först sa automaten att mitt saldo på börskortet vad helt slut.. jag bah Whoot?! sen fick jag ännu mer panik och tänkte att det skulle gå åt helvete med det hela, så jag testade mitt bankkort istället.. 2 ggr fick jag meddelandet "Kortköp avbrutet" jag fick bara ännu mer panik och höll typ på att få ett slaganfall.. haha. Men när jag testade tredje gången med mitt bankkort funkade det med nöd och näppe och nu var jag tvungen att kuta till rätt perrong. När jag väl kommer dit är jag typ aslättad för att det står en massa människor och väntar, sen ser jag på skylten som visar vilket tåg som kommer, att tåget är 10 minuter försenat.. då höll jag typ på att dö av lättnad men hade nu förlorat över 40spänn för att en jävla biljettautomat inte ville fungera.

Tack busscahuffören & biljettautomaten för att ni gjorde min dag.... mmh!
*buhuu*

Well well, nu ska jag fundera ut ett roligare inlägg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0