Photoshop makeover

2009-05-01 @ 18:24:27

Har suttit och mixtrat endel med olika bilder. Nu försöker jag lära mig lite mer om hur man gör makeovers och ändrar ansiktsformer med mera. Det går framåt i inlärningen och mina skills har blivit förbättrade.. Även om det fortfarande inte är helt perfekt, haha. Såklart skulle bilden alltid kunnas göra bättre. Jag är bara amatör!

Den här gången blev det en Anna Book makeover, jag har såklart ingenting emot henne, jag skulle ju lika gärna kunna göra om en bild på mig någon gång, men jag tog en bild som jag redan hade för att slippa behöva leta. Så inget illa menat!


Kommentarer
Postat av: Andie

Haha, du fick Anna Book att se ut som Kenza! xD

2009-05-02 @ 23:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0