Grattis till mig 16år!

2009-05-08 @ 18:04:49

så här blev alla påminda om att det var min födelsedag...

Förmiddagen var helt lugn, bara några få hade fått reda på att det var min födelsedag och jag tyckte att det räckte så. Men nej nej, det tyckte inte mina vänner. Under lunchen kom en andfådd Polly in och satte sig vid vårat bord och såg allmänt hemlighetsfull ut, och jag fick snart veta vad det var för hemlighet. Ungen hade tejpat upp alla dessa papper med MITT namn på och en bild på MIG nästan ÖVERALLT i A-huset! fy helvete vad du ska få för det!

Mmh, men det var en trevlig dag iallafall, imorgon ska jag ha tjejkväll med de bästa! ;)
Jagsomintehafttjejkvällpåasamångaår!


Kommentarer
Postat av: jaccie

det kommer att bli super trevligt i morgon :D för du är ju med dom bästa tjejerna som finns(A)

2009-05-08 @ 19:36:17
URL: http://jacquelinear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0