New times.

2009-05-15 @ 19:44:26

Jag har haft ganska fullt upp den här veckan. Då menar jag inte med läxor och så, utan nu handlar det om andra saker. Planering och sådant är det som gäller. Men även idag hinner jag inte skriva något riktigt långt inlägg, eftersom att jag har så mycket annat att göra ;)

Jag ska börja fundera ut en ny bloggdesign. Jag har länge lovat en liten profilbild på moi, men eftersom att jag inte är så värst 'ego' av mig så har det aldrig blivit av. Men det ska bli av. Jag lovar! Haha.... Men jag hade tänkt fräscha upp designen lite, den är så gammal så det inte är sant! Men när jag har ork att riktigt ta tag i det är en annan fråga.. Vi får se. Men som sagt, jag har ganska fullt upp, många planer ska sättas i verket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0