Arg så det smäller om det.

2009-05-04 @ 20:06:18
Jag har verkligen ingen ork att lägga ner tid på några inlägg idag. Jag är så j*vla grymt frustrerad och förbannad så att det bara smäller om det. Den här dagen har varit helt okej annars, men när jag som vanligt på måndagar kommer till stallet ändras det. En viss person, jag nämner inga namn även om jag så väldigt gärna har sådan lust att göra det, tror sig äga hela jävla stallet, allt och alla.

Denna människa som jag snackar om är en vuxen person som då inte verkar ha ett lyckligt liv att leva, och det råkar hon då ta ut på minsta person och häst. Att hon dessutom är instruktör gör saken inte bättre, jag har ingen respekt för denna person längre då hon många gånger gått på mig som om jag vore dum i huvudet. Idag gick hon över gränsen, och jag lovar då det, kallar hon min medryttarhäst för elak hästjävle igen bara för att jag inte flyttade mig exakt på sekundens hundradel  när hon kom skrittandes på sin häst så får hon fan räkna med att jag käftar tillbaka med knytnävarna redo!

"Flytta på den där elaka jävla hästjäveln så jag kommer förbi, jag vill fan aldrig mer se den där hästjäveln igen"
Så löd meningen hon tjöt till mig idag, konstigt nog fanns det plats bredvid min jävla hästjävel att gå på(minst 4hästar på rad skulle få plats där hon stod!), men nej nej hon verkade då vara för lat för att svänga med hästen för att komma förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0