trötter..

2009-03-17 @ 20:25:34
Idag har jag inte haft kul alls. Men så är det ibland, man kan inte alltid ha kul. Efter skolan var det bara att dra hem för att ta itu med läxorna, den här gången jobbar vi om ett eget u-land. Jag ha suttit ända sedan fyra till sju och bara skrivit som en galning. Idag tror jag att det blir en "gåochläggasigtidigt" dag, för jag känner mig helt slut alltså.

Imorgon blir det annorlunda iallafall, även om jag skulle behöva skriva lite extra på uppgiften ändå. Men jag ser det som en belöning för hårt arbete att åka ut till stallet och träffa Pepsi igen. Det blir antagligen uteritt imorgon med Sarah om vädret tillåter. Let's hope on that!

nej.. nu är det väl dags för mig att gå till sängs?

Mmhh.. just ja! Nu är fjärde och sista boken av Stephenie Meyer påväg hem till mig. Jag ser inte fram emot att läsa ut den.. buh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0