Romme, here we come!

2009-03-02 @ 20:26:10
Okej, imorgon bär det av till Romme med hela klassen. Just nu känner jag mig ganska stressad, först kunde jag inte hitta min rånarluva, sen när jag väl hittade den kan jag inte hitta min halsduk men det löste sig också tillslut. Jag måste fixa frukosten till imorgon och packa ner lite annat grejs i en väska. Imorgon måste jag ta mig upp klockan 05.00, för att sedan vara vid skolan 06.15. Bussen går 06.30 och sen måste vi sitta i bussen i drygt två och en halv timme. Wooh!

Vilket jävla oväder det är idag också.. det bokstavligen vräker ner stora blöta snöflingor.. jag tror jag måste kolla vädret till imorgon, men som det ser ut nu tror jag då knappats att det blir någon sol, men man kan ju alltid hoppas. hm.. nej, nu ska jag ladda mp3 med lite ny musik inför imorgon.. Kommer hem sent då, vid sju kommer bussen hem igen, och sen lär jag väl vara allt för trött för att ens orka göra något.


bild från i januari då jag var i sälen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Följ gärna bloggen via blogglovin så gör jag detsamma! båda är twilight lovers!

www.glamoroustwilight.blogg.se

2009-03-03 @ 18:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0