Om ändå sommaren var här..

2009-03-24 @ 17:25:39

Åhå.. nu är jag verkligen trött på gå runt med vinterjackan och vinterskorna. Var inte vårän här alldeles nyss? Nej juste.. den försvann, men sen kom den tillbaka igen, och så var den borta och kom fram igen. Idag har vädret växlat sådär, bara helt plötsligt kunde den fina solen försvinna bakom dimma och tjocka moln, och snön började verkligen vräka ner. Stora blöta flingor! Men helt bara sådär så försvann den tjocka dimman och solen tittade glatt fram igen. Det var knappt så att man hann blinka.

Skulle det bli fint väder till helgen? Jag hoppas det, då är det vårstädning i stallet och det får mig bara att tänka på de härliga sommardagarna då man rider barbacka från sommarhagarna och en lång uteritt väntade runt hörnet. Jag vill ha sommar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0