Melodifestival kväll.

2009-03-14 @ 18:20:32
Voltigeträningen idag gick hyfsat, med några blåmärken sitter jag nu här och väntar på att något kul ska hända. Ikväll är det ju melodifestivalen, vem har gått miste om det? Jag har då ingen aning om vem jag ska rösta på, alla tjatar ju bara om att "åh, de måste va nån låt som kan gå hem i Moskva" o blablabla.. tydligen ska Sarah Dawn Finers låt vara just en sådan "Moskvavinnar" låt, men jag gillade den inte alls. Sen hade jag helt glömt bort att Alcazar skulle vara med, så när jag såg dem i tidningen blev jag typ helt till mig. "Vafan... hur kom dem med?!" Mjää.. iår har jag ingen direkt favorit, några är bra, några är mindre bra tycker jag.



Kommentarer
Postat av: sarah

gick det bra med voltige övningarna:)?

2009-03-15 @ 08:11:53
URL: http://sarahmihlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0