Brutna revben med lite opera..

2009-03-14 @ 22:30:48
Aj, oj, gaah!! IIH AAH! vad ont det gör när jag tänker på det.. det är inte vinnaren av melodifestivalen jag menar.. bara känslan av att ännu en gång lyckats bryta revbenen. (Y) Ooohh...
Men okej.. jag känner mig faktiskt ganska borta.. nu står det alltså klart att Malena vunnit melodifestivalen 2009, jag är helt paff. Jag hade ingen som helst tanke om att hon kunde stå som segrare.. jag trodde helt seriöst att Måns skulle ta hem det hela. När Caroline fick de näst högsta poängen av tv tittarna höll jag på att dö.. för några sekunder trodde jag att hon hade vunnit.. Men hur ska nu detta gå i Moskva? Kommer opera gå hem? Grattis till Malena iallafall!

Läste några komentarer på youtube om Malenas låt, några kunde lyda som denna;
"Helt rätt låt som vann, vad mer kan jag säga? Den vann för den stack ut ur mängden. "

och några andra kunde se ut ungefär såhär;
"Ännu en gång har Sveriges befolkning bevisat sin dåliga smak i musik. Får skämmas igen, borde egentligen inte vara så förvånad, Blir väl att emigrera till Finland bara för att slippa skammen..."

bild lånad från expressen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0