Bra vecka!

2009-03-06 @ 23:37:58
Den här veckan har varit helt otroligt bra, och jag har varit så otroligt trött. Romme i tisdags, och Meloditextivalen i torsdags. Bättre vecka kan det inte bli! När jag kom hem idag tog de inte lång tid innan jag la mig i sängen och sov ett antal timmar och när jag vaknade kände jag mig inte särskilt utvilad iallafall. Min helg blir lugn, imorgon åker jag antagligen till stallet för att visa upp mina skills på hästryggen. Joss ska nämligen träna voltige imorgon. Åh, vad flexibel jag känner mig..

Bilder från Romme lägger jag ut i helgen någon gång.. nu ska jag sova ut!
Om jag orkar, lägger jag ut våran låt också, och kanske framförandet från igår... tills vidare får ni inte glömma att rösta på numero 7 save the world! ;D http://lt.se/kulturnoje/1.86417


Kommentarer
Postat av: Ella

jag har röstat! Bra låt!!!!

2009-03-06 @ 23:46:46
Postat av: jacci

BÄSTA:D

2009-03-06 @ 23:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0