Är det nu våren är här för att stanna?

2009-03-15 @ 13:27:59
J a g   h o p p a s   d e t . . .
Jag vaknade idag av  att solen gassade på och jag kunde inte direkt somna om pga ljuset. Snön är nästan helt borta, och jag hoppas att våren äntligen är här för att stanna. För nån vecka sedan var det också så här bra väder, solen sken och livet lekte.. (haha) men bara någon dag efter, vaknade jag upp och såg att marken var täckt av ett tjockt lager snö.. Vad besviken jag blev.

Mmh, nu kanske det är dags att ta fram bikinin o kladda på lite solkräm? haha.. tänk om det ändå vore så..

Hur ser min dag ut idag då? Tyvärr blir det till att sitta inne idag, ska fortsätta jobba på intagningsarbetet och kanske städa mitt rum också.. vi får se.. jag är iallafall på väldigt bra humör idag, trots smärtan i bröstet. Mmh! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0