She Wolf

2009-07-27 @ 16:46:43
mh, nu var det ett tag sedan jag bloggade.
I helgen har jag varit hel tupptagen med att vandra runt i skogen med mina närmaste kompisar, och när jag väl kom hem var jag helt utmattad och däckade ganska snabbt.

Nu har jag egentligen inget vettigt att blogga om, sitter mest bara och lyssnar på musik. Shakiras nya singel She Wolf, som faktiskt är ganska tapper när man har lyssnat på den några gånger.


Nu ska jag inte plåga med fler ointressanta inlägg,
skriver när jag har något vettigt att skriva om :3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan, sorry om jag var lite seg med å svara :]

Jag har inte Vista på min dator. Felet med min movie maker var att det var massa funktioner borta som behövdes, det gick inte att lägga in text eller videoeffekter tillexempel. för det "saknades nån fil". Men pappa fixade det till slut, puuh!

2009-07-28 @ 08:39:32
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0