Fredaaaag!

2009-01-16 @ 20:04:25

Äntligen fredag!
Lördagens sovmorgon är efterlängtad. Idag hade vi bara tråkiga lektioner som typ språk, svenska, engelska och matte. Och jag var då inte särskilt aktiv, iallafall inte på matten, eftersom jag, Mari och Tyra mest satt och pratade Twilight & sjöng huvud, axlar,knä och tå, varför just den låten vet jag inte men kul hade vi. När jag kom hem började jag att måla min tavla, men som sagt är jag inte så bra på att måla så resultatet blev väl sådär. Nu ska jag nog ta mig till teven och kolla på Let's Dance (som jag av någon anledning börjat titta på). Tycker det var grymt synd att Mojje var tvungen att hoppa av, eftersom han var en av mina favoriter. Men Kitty är nog ändå min största favorit! ;)



Bilder från Kittys tv4 blogg <--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0