Msn virus och ny mobiltelefon

2009-01-31 @ 20:03:01

Idag blev det ingen sovmorgon för mig, gick upp vid halv tio och sedan bar det av till Linnea. När jag anlände var hon i full gång med att inviga den nya ugnen med att göra kladdkaka. Kladdkaka med Marsansås & glass, bra blandning! (Y) Efter det kollade vi på två filmer. Bröderna Grimm & syskonen baudelaires olycksaliga liv . Det var egentligen planerat att Linneas kompis skulle komma och klippa mig, men hon fick förhinder så det blev inte av idag. Istället satt vi vid datorn den mesta delen av tiden och försökte få bort ett jädrans msn virus som hade hakat sig fast vid Linneas dator. Och vi lyckades! WOH!

I veckan köpte min bror en ny mobil, så han gav han bort sin gamla till min syster, som inte för så länge sedan redan köpt en ny mobil. Men eftersom att hans var modernare så valde hon att ge bort sin gamla till moi, och jag är verkligen i STORT behov av en ny mobil men eftersom att jag håller på att spara till en ny dator och inte har råd med en mobil just nu. Så jag har fick min syrras, helt gratis!

P.s Kissie är så generös! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0