Julgransplundring.

2009-01-13 @ 18:08:12

Den här dagen har varit jobbig vill jag lova. Vi hade nämligen julgransplundring för alla lågstadiebarn & jag är då inte särskilt förtjust i barn. Jag tycker att dom mest är jobbiga, iallafall sånna som frågar mycket eller är kaxiga. Blyga barn däremot kan vara helt okej, när dom håller sig undan, Haha. Plundringen pågick nästan hela förmiddagen. Damn vad skönt det var när det var över.. : )

Imorgon ska jag, Jaccie & Sarah åka in till ett visst ställe för att träffa musikerna som håller på med våran låt & iallafall jag hoppas att vi får höra hur det låter. Det enda problemet är bara att vi inte riktigt vet vart det ligger & när Jaccie ringde och frågade bad dom om att få återkomma vilket dom inte har gjort. Så om dom vill ha oss där imorgon så vore det ju bra om dom ringde. Nu ska jag göra lite läxor tror jag....

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0