Kaffeglasyr & Melodifestivalen

2009-02-08 @ 17:29:02

bild från svt's hemsida.

Blades of Glory, går inte att beskriva hur bra den är. Jag lär aldrig tröttna på den filmen, den är grymt bra. (Y) Idag var jag hos Linnea & hennes kära kompisar Jennifer & Kjell tog sig också dit. Jag fick min lugg klippt av Jennifer, GRYMT BRA!! och vi såg, som sagt, blades of glory under klippningen & åt oss spymätta på kladdkaka med kaffeglasyr. haha. Bra dag idag.

Som många andra svenska medborgare såg jag på melodifestivalen igår (var nära att skriva melodiTEXTivalen) , och den enda låt jag tyckte var någorlunda bra var Marie Serneholts Disconnect me, men såklart går aldrig mina favoriter vidaree. Jag har inte gillat henne förut, men den här låten var faktiskt inte så pjåkigt helt ärligt. Grattis till Emilia & Alcazar som tog sig till final, deras låtar var faktiskt också helt okej, enligt mig.

Nästa lördag väntas alltså dessa artister att ses i tv;
Lili & Susie
Lasse Lindh & Bandet
Jennifer Brown
H.E.A.T
Markoolio
Amy Diamond
Cookies n Beans
Måns Zelmerlöw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0