nödigt..

2009-02-14 @ 19:31:49
Idag vaknade jag upp hos min kompis Jaccie. Sarah var den segaste, hon vaknade sist & sedan låg vi allihopa, kissnödiga som tusan, och berättade om våra underliga drömmar vi haft under natten. Klockan närmade sig 12 och vi bestämde oss för att göra något åt nödigheten. Vid klockan 2 åkte jag till min bror för att fira honom. Han fyller egentligen på måndag, men vi passade på att fira honom idag istället. Det bjöds på smörgåstårta & efteråt fotade jag kissemissarna med syrrans hemlånade kamera. Lägger ut bilderna från tjejkvällen & på kissemissarna senare!

annat tråkigt som hänt i mitt liv;
Nästan hela kvällen har jag suttit och installerat
en massa program till syrran mac dator, (hon är inte lika smart som jag när hon ska söka efter msn till mac). Fixade också photoshop sc2 till hennes dator, men jag kom inte särskilt långt, eftersom att en kod saknas, men jag jobbar på det! Det är alltså jag som är datageniet här i familjen. (Y)

Idag bytte jag från telia till tele2 comviq, haleluja..
SÅ NU KAN JAG SMSA HELA NÄTTERNA GRATIS, wooh! Nu ska jag bara smsa till alla människor om att jag bytt nummer så de roliga kan börja..




Kommentarer
Postat av: Bea

sv: Tack :d

- gör du en dag som denna då?

2009-02-14 @ 19:43:30
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: okej, jag väntar med på att det skall börja:D

2009-02-14 @ 19:50:51
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0