Nationella prov.

2009-02-02 @ 20:39:47

Det är inte särskilt kul att sitta instängd i ett klassrum med nerdragna persienner i en timme och tjugo minuter. Så llänge spenderade vi SO.n idag. När lektionen led mot sitt slut sken iallafall solen in genom persiennerna & jag, sarah och Jaccie blev genast på bättre humör. Imorgon är det dags för första nationella provet, svenska. Så imorgon ska vi alltså sitta ett bra tag och arbeta våra hjärnor. Jag hade ju tänkt ladda med godis, men jag sparar det till på torsdag då vi ska sitta ääännu längre med ett nationellt prov. Härligt......

Den enda som verkar vara peppad inför imorgon är Sarah, på bild. (Y)


Kommentarer
Postat av: sarah

men nja så snygg bild på mig asså xD tack för den joss;)

2009-02-03 @ 18:37:50
URL: http://sarahmihlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0