I heart REA.

2009-02-28 @ 18:28:16

Jag tror det var i höstas.. så köpte jag ett par jeans på JC för 800kr. Hur snygga som helst, och dom satt som smäck.. men efter bara några tvättar så blev det bara svårare och svårare för mig att få på mig dom. Det visade sig att dom hade krympt... ååh.. vad besviken jag blev.. Men nu har jag hittat ett annat älsklingsställe att köpa byxor på. Nämligen Weekday! Nu köper jag nästan alla mina jeans där, SJUKT BRA! och dessutom var det 75% rea, så jag nappade åt mig ett par ursnygga jeans idag för endast 100kr!

Jag skulle egentligen ha köpt två par byxor, eftersom jag är i behov av det, men hittade tyvärr inga andra bra, så vi knallade vidare in på Gina tricot för att leta leggins, och där hittade jag mina darlings som jag så länge velat ha. mmh.. två mycket bra köp idag alltså (Y)



Kommentarer
Postat av: Alice

neheee har de fortfarande rea där?? jag måste dit!! :D XD

2009-03-01 @ 17:08:59
URL: http://aliceinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0