Harry Potterrrrrrrrr

2009-08-02 @ 23:57:29
Sitter här och lyssnar på Kings Of Leon och är allmänt depp..

varför? Joo för att jag fortfarande inte förstår varför stackars Dumbledore var tvungen att döö.. Oh my. Var och såg på Harry Da Potta & Halvblodsprinsen på bio idag, och om jag ska vara ärlig så var den ganska rörig och blabla.. och det var ju inte förrän i slutet som det började hända saker.. och sen dog ju stackars Dumbledore. Haha, ni anar inte vad jag satt och bölade.. tillslut blev det för mycket så jag började garva istället.........

nej , jag tror jag ska ta och läsa boken istället.. för nu vill jag ha endel förklarningar.



Kommentarer
Postat av: Lind

haha naaww.. :) själv så såg man harry pottah på premiären! :D

2009-08-04 @ 00:45:04
URL: http://feliy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0