Uppdatering..

2009-04-14 @ 22:16:01
T j o f r ä s !
Lite uppdatering från allt med den här datorn nu då.. Det mesta flyter på som det ska, men allting är inte riktigt klart pga lite strul på vägen. Det är fortfarande en massa saker som måste fixas, bl.a. måste jag uppdatera med ett nytt photoshop då mitt gamla hederliga 2.0 var för gammalmodigt för den här datorn. Men allt kommer att fixa sig tillslut. Funderar på att börja planera på en ny header, och kanske ändra lite menyn.. det äro ju dags att skaffa profilbild? ;)

Jag kommer att börja blogga igen när allting med datorn är klart, då jag kan pusta ut och slippa oroa mig för att något saknas, det känns bäst så..

Nu ska jag sussa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0